Tàrtar de salmó

M'agrada el tàrtar de salmó però amb un parell de cullerades ja tinc prou, així que vaig pensar que podia preparar-ho com aperitiu. Passejant per Internet vaig trobar la presentació amb glaçoneres a Dulces bocados ( recomano que li feu una ullada).



Ingredients:

( 4-5 persones)*

200 gr de salmó fumat

1 ceba tendra

8 o 10 cogombrets o tàperes en vinagre, el que més us agradi.

anet

    1. Picar el salmó en trossets molt petits amb un ganivet i posar en un bol.
    2. Picar la ceba, els cogombrets ( o les taperes) i l'anet amb una picadora.
    3. Barrejar tots els ingredients, i deixeu reposar una hora a la nevera.
    4. Ompliu les glaçoneres amb la barreja, i torneu a deixar a la nevera una estona, fins el moment de servir.
    5. Desmotlleu-los al plat. Podeu decorar amb una mica de maionesa, anet o ous de salmó.
    6. * són mides aproximades. Com a casa erem 10, vaig multiplicar els ingredients x 2.

Imprimir recepta

No hay comentarios:

Publicar un comentario